برای ۶۳ خانواده متضرر در فاریاب پول نقد و مواد غیر غذایی توزیع شد

rahyab
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۳:۲۷
news image

فاریاب_ ۲۰ حمل ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت فاریاب، در همکاری با موسسه IOM و NRC برای ۶۳ خانواده که از اثر جاری شدن سیلاب های اخیر، در ولسوالی دولت آباد این ولایت متضرر شده بودند، برای هر خانواده مبلغ ۱۹۷۰۰ افغانی پول نقد، یک باب خیمه، البسه و لوازم ترمیم سرپناه، توزیع کرد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۴:۲۶
Background image

معاون اقتصادی ریاست الوزراء.ا.ا.ا و رئیس کمیسیون عالی دولتی مبارزه با حوادث به آسیب دیدگان حادثه سیلاب در ولایت بغلان، از کمک رسانی اطمینان داد.

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند امروز یک‌شنبه (۲۳ ثور) همراه با محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، سرپرست وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث، خلیل‌الرحمن حقانی، وزیر امور مهاجرین،. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۲:۵۶
Background image

جلسه ی مشورتی پیرامون تامین منابع به خاطر رسیدگی به سیلاب‌زده‌گان اخیر برگزار شد

کابل _ ۲۲ ثور ۱۴۰۳
جلسه‌ی مشورتی پیرامون تامین منابع، به منظور رسیدگی به متضررین سیلاب های اخیر، تحت ریاست محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و سرپرست وزارت دولت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۲۲
Background image

‏‎تدویر ورکشاپ ملی کاهش تاثیرات حوادث در کابل

‏‎کابل- ۱۸ ثور ۱۴۰۳
‏‎موسسه CWSA با همکاری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث و با حضور استادان دیپارتمنت مدیریت حوادث پوهنځۍ محیط زیست پوهنتون کابل و نماینده‌گان موسساتی که در عرصه. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image