توزیع مواد غذایی و غیر غذایی برای خانواده های نیازمند در پروان

rahyab
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۲
news image

پروان_ ۲۳ حوت_ ۱۴۰۲
ریاست مبارزه با حوادث ولایت پروان، برای ۱۴۲ خانواده بی سرپرست و گدا که از سوی ریاست کار و امور اجتماعی به این ریاست معرفی شده بودند، مواد غذایی و غیر غذایی توزیع کرد.
این مواد شامل؛ ۵۰ کیلو گندم و یک بیک البسه که دارای جمپرهای زنانه و طفلانه، جاکت، کلاه، کرمچ، چادر، بوت مردانه و جراب مردانه و زنانه میباشد، برای خانواده یاد شده توزیع شد.
 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۴:۳۳
Background image

محموله کمک‌های غذایی و غیر غذایی برای سیلاب‌زده‌گان به ولایت بغلان رسید

پلخمری _ ۲۴ ثور ۱۴۰۳
وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، محموله کمک‌های غذایی و غیرغذایی، را جهت رسیدگی به آسیب‌دیده‌گان ناشی از سیلاب‌های اخیر از کابل، بندر حیرتان و ریاست آماده‌گی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۴:۲۶
Background image

معاون اقتصادی ریاست الوزراء.ا.ا.ا و رئیس کمیسیون عالی دولتی مبارزه با حوادث به آسیب دیدگان حادثه سیلاب در ولایت بغلان، از کمک رسانی اطمینان داد.

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند امروز یک‌شنبه (۲۳ ثور) همراه با محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، سرپرست وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث، خلیل‌الرحمن حقانی، وزیر امور مهاجرین،. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۲:۵۶
Background image

جلسه ی مشورتی پیرامون تامین منابع به خاطر رسیدگی به سیلاب‌زده‌گان اخیر برگزار شد

کابل _ ۲۲ ثور ۱۴۰۳
جلسه‌ی مشورتی پیرامون تامین منابع، به منظور رسیدگی به متضررین سیلاب های اخیر، تحت ریاست محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و سرپرست وزارت دولت. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image